Wszyscy prezentujący autorzy muszą opłacić opłatę konferencyjną zgodne ze swoim statusem i terminem płatności.
Współautorzy, jeżeli nie chcą uczestniczyć w konferencji, nie muszą się rejestrować.
Studenci muszą dostarczyć listy od swoich przełożonych.
Terminy wczesnej i normalnej rejestracji upłynęły. Aktualnie obowiązują opłaty z kolumny „późna”
wczesna
zamknięta |
normalna zamknięta |
późna | |
uczestnik | 175 euro | 200 euro | 250 euro |
student | 125 euro | 150 euro | 200 euro |
uczestnik z UP | 150 euro | 150 euro | 200 euro |
osoba towarzysząca | 125 euro | 150 euro | 200 euro |
* W ramach opłaty konferencyjnej można opublikować maksymalnie dwa artykuły o objętości do 5 stron każdy. Każda następna strona
danego artykułu +10 euro. Za opublikowanie trzeciego artykułu +50 euro.
** Zamiast dwóch pięciostronicowych artykułów istnieje możliwość opublikowania artykułu o objętości 40000 znaków. Druk artykułu o
objętości 40 000 znaków będzie możliwy po wcześniejszej rekomendacji przez Komitet Naukowy.
Opłatę konferencyjną należy wpłacic przelewem na rachunek bankowy:
Nazwa rachunku:
UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY
IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
UL. PODCHORĄŻYCH 2
30-084 KRAKÓW, POLSKA
Numer rachunku (IBAN):
PL71124047221111000048524687
Bank:
Pełna nazwa: BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A.
Nazwa skrócona: BANK PEKAO S.A.
ODDZIAŁ W KRAKOWIE
UL. PIJARSKA 1
31-015 KRAKÓW, POLSKA
SWIFT CODE (BIC) PKOPPLPW
Tytuł przelewu: DidSci oraz nazwisko wpłacającego.
Opłaty za przelewy ponosi wpłacający. Proszę upewnić się, czy w tytule przelewu zawarty jest zapis DidSci i nazwisko uczestnika.
Nie akceptujemy kart kredytowych.
Faktura zostanie wystawiona na dokonującego przelew. (Jeżeli wpłaty dokonuje uczestnik z prywatnego konta otrzyma fakturę na swoje nazwisko, natomiast nie może otrzymać wtedy faktury na uczelnię i odwrotnie).
All presenting authors must register by paying the corresponding conference fees according to their status. In that case, co-authors may or may not register depending on their will to attend the conference. An abstract will be published in a Book of Abstracts only in the case when author's fee was payed in a normal dealine - 04.05.2012 Presentations One Delegate can present max 2 contributions on each conference. Third contribution per participant - additional payment - 50 EUR. second and next presentations should be posters. The Scientific commitee will take final decision about the form of presentation (lecture, communicate, poster). Full texts One participant can publish two papers prepared according to guidelines for authors. Participants who have any kind of difficulties to send an abstract in time are kindly asked to contact organising committee. Registration is required for all conference participants. We ask you to register through the conference website. Dates The abstracts should be sent by 15 March 2012. Early-Bird Registration Deadline 15.03.2012 Normal Registration Deadline 04.05.2012 Late Registration Deadline 22.06.2012 Conference dates 27-29.06.2012 DidSci full texts submission deadline - 10.07.2012 |
Każdy uczestnik konferencji ma prawo opublikować dwa artykuły po 5 stron każdy.
Zamiast dwóch artykułów pięciostronicowych można opublikować jeden zawierający ok. 40 000
znaków).
Tekst powinien być napisany w jednym z następujących języków:
angielskim (preferowany i zalecany) polskim, słowackim, czeskim lub rosyjskim.
Tekst powinien być zapisany w postaci dokumentu Microsoft Word
(DOC/DOCX) lub dokument RTF (.Rtf).
Plik prosze nazwać nazwiskiem głównego autora (stosując alfabet angielski)
Rozmiar strony 21 cm x 29,7 cm (A4), wszystkie marginesy 2,5 cm.
Pełny artykuł powinien mieścic się na 5 stronach (ok. 2500 słów), stosując czcionkę
Times New Roman, 12 punktów, odstęp między wierszami 1,5.
Termin nadsyłania pełnego tekstu artykułu to 10 lipca 2012.
WYTYCZNE SZCZEGÓŁOWE:
Tytuł (Times New Roman 14 pkt, bold, wyśrodkowany)
autor (autorzy), (Times New Roman 14 pkt, wyśrodkowany)
Instytucja (e), państwo, (Times New Roman 12 pkt, kursywa, wyśrodkowany)
adres e-mail (Times New Roman 12 pkt, kursywa, wyśrodkowany)
Główny tekst, który powinien zawierać:
1. Kontekst, ramy i cel
2. Metody
3. Wyniki
4. Wnioski i implikacje
Główny tekst powinien również zawierać opis przedstawionych treści (zakres, przedmiot szkolny, rodzaj / poziom szkoły, badania /koncepcje badań/praktyka )
Proszę NIE używać: dodatkowych formatowań, punktatorów, okienek tekstowych
Literatura
Tylko cytowane pozycje (styl APA)
Ilustracje
Jeżeli artykuł zawiera rysunki lub zdjęcia, należy je przygotować, tak, aby były czytelne w druku w skali szarości.
każdy rysunek proszę dodatkowo dołączyć w odrębnym pliku nazywając je kolejno nazwiskiem i numerem rysunku.
Rysunki powinny być przygotowane w skali szarości w rozmiarze 1:1, maksymalna szerokość rysunku 11 cm, maksymalna wysokość rysunku 17 cm. Czcionka na rysunkach, times new roman, rozmiar 8-10 pkt.
W miarę możliwości prosze dodatkowo dołączyć pdf swojego artykułu.
Przewodniczący:
Jan Rajmund Paśko, Polska
Członkowie (w porządku alfabetycznym)
Agnaldo Arroio, Brazylia
Władysław Błasiak, Polska
Beata Brestenska, Słowacja
Martin Bilek, Republika Czeska
Liberato Cardellini, Włochy
Hana Ctrnactova, Republika Czeska
Hanna Gulińska, Polska
Lubomir Held, Słowacja
Ryszard Maciej Janiuk, Polska
Jarmila Kmetova, Słowacja
Krzysztof Kruczała, Polska
Vincentas Lamanauskas, Litwa
Pascal Mimero, Francja
Yuri Orlik, Brazylia
Wiktor Osuch, Polska
John Oversby, Wielka Brytania
Ilka Parchmann, Niemcy
Katarzyna Potyrała, Polska
Przewodniczący:
Małgorzata Nodzyńska
Członkowie:
Jan Rajmund Paśko
Piotr Bieniek
Paweł Cieśla
Iwona Stawoska
Waldemar Tejchman
Ewa Żesławska
Alicja Żylewska
Strona 1 z 2